گذشته، حال، آینده
"کاش میتونستم زمان رو به عقب بر گردونم.."
"کاش میتونستم زمان رو به عقب بر گردونم.."
۱.قشنگترین حسی که تجربه کردی چی بوده؟
۲.یه ویژگی خاص از خودت که خیلی دوستش داری؟
۳.قشنگترین هدیه ای که به بقیه دادی؟
۴.تیکه ی مورد علاقه ت از یه آهنگ رو بنویس.
۵.اگه بخوان داستان زندگیت رو بنویسن، اسمش چی میشه؟
۶.تاثیر گذار ترین دیالوگی تو فیلم شنیدی؟
۷.اگه صدات رو کل جهان بشنون چی بهشون میگی؟
۸.قشنگ ترین جمله ای که تا حالا شنیدی؟
۹.بهترین فیلم/سریالی که دیده ی؟
جواب های خودم:>
۱.نمیدونم..وقتی ذوق رو تو چشمای بقیه میبینم، کسایی که لبخند رو لبشون اورده م.
۲.عین چی کتاب میخورم😂 جدا از شوخی، قبول دارین ادمای کمی با این ویژگی هستن؟
۳.کتابب!
۴.Cause you are the someone that gets me like no one else
Right when I need it the most
And I'll be the one you rely on, a shoulder to cry on
A friend through the highs and the lows..
اگه خواستین ترجمه ش کنم.
۵.نمیدونم واقعا..قطعا ربطی به کتاب داره، مثلا زندگی در صفحات کاغذی!
میدونم، یکم مسخره ست..
۶.زیادن.
"کاملا درسته. همینه که باعث میشه تو با تام ریدل فرق داشته باشی. هری، این انتخاب های ماست که حقیقت باطنی ما رو نشون میده، نه توانایی های ما!" دیالوگ دامبلدور از هری پاتر و تالار اسرار. اینو یادم بود الان:)
۷.لطفا،لطفا با هم مهربون باشین. قلب همدیگه رو نشکنین، روح همدیگه رو پژمرده نکنین. ما انسان ها وحشتناک ضعیف و دلنازکیم، لطفا لطفا سعی خودتون رو بکنین که این دنیای بی رحم رو جای قشنگتری بکنیم::)
۸.اشکال نداره از خودم بگم؟
"افکار من همچون ستاره هایی هستند که نمیتوانم انها را به شکل صورت فلکی واحدی در بیاورم!"
بشدت حق:)
۹.آم..
فیلم:هری پاتر
سریال:sherlock
زیادن واقعا. تو پروفایلم کاملش هست.
•°•°•°•°•°•°•°
و حالا، این سوالا رو که جواب دادین این دوتا رو هم بگین:
_من رو چه شکلی تصور میکنین؟
_اگه بخواین با یه رنگ توصیفم کنین، اون چه رنگیه و چرا؟
میبینمتون:>💫
من در واقع خسته نیستم ولی بیحس و سنگینم و نمیتوانم کلمات مناسب را پیدا کنم.
آنچه میتوانم بگویم این است:
در کنارم بمان و تنهایم نگذار.
-نامههای کافکا به فلیسه
می دانی که پشت ماه گرفتگی هایی که روی پوستت داری، افسانه ای نهفته است؟ آنها نشانه هستند و تو را فرا می خوانند، پس به داستانی که نقل می کند گوش بسپار...!
_______________________________________________

بوی یلدا را می شنوی؟
انتهای خیابانِ آذر، باز هم قرارِ عاشقانه پاییز و زمستان ..
قراری طولانی به بلندای یک شب ..
پاییز چمدان به دست ایستاده و عزم رفتن دارد،
آسمان بغض کرده و می بارد..
کاسه ای آب می ریزم پشتِ پای پاییز و تمام می شود..
پاییز، ای فصل عاشقی،
رفتنت به خیر، سفرت بی خطر!
______________________________
یلداتون مبارک:))))